Κλιματική αλλαγή - Kρίση Ηθικής!

 


Οἱ ἀνόητοι  συνηθίζουν νὰ μὴν ἐμπιστεύονται τὰ άληθινά
· [i]             @ kynorodi

 

Προπύλαια
 Μία σπουδαία επιγραφή υποδεχόταν τους επισκέπτες στα περικαλλή βόρεια Προπύλαια του Ιερού Απόλλωνος και Ασκληπιού, Ασκληπιείο Επιδαυρίας χώρας.

Η θέση των Προπυλαίων -επίσημη είσοδος στην βόρεια πλευρά του Ιερού, στον  άξονα βορρά –νότου, επιλέχθηκε όταν έγινε η μεγάλη ανακαίνιση του Ιερού τον 4ο π.Χ. αι.

 Η θέση τους σημειώνει τον ΒΟΡΡΑ, κατεύθυνση έλευσης του βόρειου ανέμου που είναι η αναπνοή του Κόσμου. Ο ψυχρός Βοριάς καθαρίζει την ατμόσφαιρα από κάθε λογής ρύπους και «σκόνες» αποκαθιστώντας την διαύγεια!

Όπως η ψυχή μας που είναι αγέρας, συγκρατεί εμάς, και όλον τον κόσμο τριγυρίζει πνοή και αγέρας.[ii] Ο άνεμος -animus (ψυχή-κίνηση του Νου), πνοή, πνεύμα –αέρας σε κίνηση! Από τον ΒΟΡΡΑ επιστρέφει ο Απόλλων μετά την ετησία επίσκεψη του στην Υπερβορεία (υπέρ-πάνω από τον βορρά), από τον ΒΟΡΡΑ βγαίνουν οι ετήσιοι άνεμοι (μελτέμια) που έστειλε ο Απόλλων για να σωθεί η Ελλάδα από τα κυνικά καύματα (καύσωνα), την μεγάλη καλοκαιρινή ζέστη.

 Η θέση των Προπυλαίων ωστόσο, συνδέθηκε από τους «ειδικούς» κυρίως με την άφιξη των ανθρώπων και τον δρόμο που έφερνε από την πόλη Επίδαυρο και λιμάνι της, χωρίς την παραμικρή αναφορά στην έλευση του θεού και του θεραπευτικού βόρειου ανέμου.

 Η επιγραφή είναι γνωστή μόνο από πηγές,[iii] αντίστοιχη υπήρχε στην Αστυπάλαια την οποία κατοικούσαν Επιδαύριοι…[iv] Η Αστυπάλαια, Αστροπυλαία, Αστροπαλιά, πύλη των άστρων, πρόσφατα και διόλου τυχαία, ανακηρύχθηκε «πράσινη και έξυπνή»!

  Η επιγραφή προειδοποιούσε τον επισκέπτη:

 Ἁγνόν χρή νηοῖο θυώδεος ἐντός ἱόντα ἓμμεναι· ἁγνείη δ’ ἐστί φρονεῖν ὃσια.

Όταν θα μπαίνεις στον ευωδιαστό ναό, κοίταξε να είσαι αγνός·  αγνός θα πει να σκέφτεσαι όσια.

Με άλλα λόγια, όταν θα μπαίνεις στον ναό που ευωδιάζει, φρόντισε να είσαι αγνός, καθαρός, δηλαδή, να έχεις απαλλαγεί από τις μιαρές, νοσηρές, αρνητικές σκέψεις! Στην συνέχεια  διευκρινίζει: αγνότητα σημαίνει να σκέφτεσαι σύμφωνα με τους νόμους της Φύσης ή νόμους του Θεού.[v]  

 

Σημείωση απαραίτητη: ο Θεός δεν είναι η Φύση, είναι o Δημιουργός της Φύσης, την δημιούργησε με τους νόμους της μουσικής και τους κανόνες των μαθηματικών,  για τούτο οι νόμοι του Ενός Θεού είναι νόμοι της Φύσηςθέμις.

Η Θέμις, άλλο όνομα της Μητέρας Ρέας–Ήρας, ενώνει, εναρμονίζει τους ανθρώπους με την Φύση (περιβάλλον) και μεταξύ τους.[vi]

Κόρες της είναι  οι Ώρες – ώριμη, σωστή χρονική στιγμή,  η Ευνομία -δύναμη του νόμου,

 η Δίκη  -δικαίωση, ισονομία, αυστηρή μορφή της η Νέμεση -δίκαιη οργή, η Ειρήνη!

Χωρίς σεβασμό στην ΘΕΜΙΔΑ -ΝΟΜΟΙ της Φύσης, χάνεται η Ευνομία, η Δικαιοσύνη, και η Ειρήνη, μένει μόνο η Νέμεση.          Ό,τι έδωσες λαμβάνεις!

     Ορθός τρόπος του νου είναι η θετική σκέψη, αντίστροφη είναι η αρνητική σκέψη η οποία γυρίζει τον κόσμο ανάποδα!

 Η αγνή-καθαρή σκέψη ελευθερώνει την κίνηση-δύναμη του Νου (Εαυτός), δύναμη που επαναφέρει την κατάσταση Υγείας-ΙΑΣΗ,  ΑΥΤΟΪΑΣΗ.

                                                                                «Είμαστε αυτό που σκεφτόμαστε».[vii]

Η αντίστροφη μιαρή-ακάθαρτη σκέψη, φρενάρει την κίνηση του Νου, οι περιττές, αρνητικές σκέψεις συσσωρεύονται και «βαραίνουν» την ψυχή (κίνηση του Νου), σωματοποιούνται και εκδηλώνονται στο σώμα, η ψυχοσωματική αιτία των νόσων!

Όμοια οι περιττές τροφές «βαραίνουν» το σώμα, συνεπώς και τον νου (εγκέφαλο), οι περισσότερες ασθένειες προέρχονται από την δυσπεψία και αυτή πάλι προέρχεται από την πολυτέλεια.[viii]

Γι’ αυτό οι Ιατροί –παιδιά του Ασκληπιού, δεν γιατρεύουν το σώμα με το σώμα, αλλά το σώμα με την ψυχή –κίνηση του Νου,  Λόγος Θεού!  Για τον σκοπό αυτόν χρησιμοποιούσαν την τέχνη της μουσικής και της άσκησης, όχι την μία για την ψυχή και την άλλη για σώμα αλλά και τις δύο για την ψυχή.[ix] 

Έτσι ο άνθρωπος που έρχεται με εμπιστοσύνη[x] στον Θεό, φροντίζει ν’ απαλλαγεί από τις αρνητικές σκέψεις,[xi]  δηλαδή να μετά-νοήσει -ν’ αλλάξει τον τρόπο σκέψης του συνεπώς και τον τρόπο ζωής του!

 Σύγχρονοι «ειδικοί» βάπτισαν τα ψυχοσωματικά «αυτοάνοσα» και διαχώρισαν τα ψυχοσωματικά «συμπτώματα» από τα «αυτοάνοσα» νοσήματα, τα οποία έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά μεν αλλά άγνωστη αιτία.          Το αίνιγμα της Σφίγγας!

Θεωρούν τα «αυτοάνοσα» βιολογικά, λες και η ζωή την οποία μελετά, ερμηνεύει η βιολογία,  μπορεί να υπάρξει δίχως την κίνηση του Νου-ψυχή. Δίχως ψυχή ζωή απλά δεν υπάρχει!

Αυτοάνοσο: το ανοσιοποιητικό σύστημα, που προφυλάσσει από μικρόβια και ιούς, μπερδεύεται (γιατί άραγε;) και αντιμετωπίζει ως εχθρικά τα στοιχεία του ίδιου του οργανισμού με αποτέλεσμα να τους επιτίθεται!

Εστιάζουν στο ανοσιοποιητικό σύστημα του οργανισμού απομονώνοντάς το από τον υπόλοιπο οργανισμό και συμπεραίνουν ότι στα «αυτοάνοσα» «συμπαράγοντας, εκτός από το γενετικό υπόστρωμα, θεωρείται η ψυχική καταπόνηση.»[xii]   

 Ωραία, έχουν ήδη εισαχθεί στην συζήτηση της εικονικής πραγματικότητας (matrix) η πράσινη ενέργεια (έλεγχος καιρικών συνθηκών, geoengineering/chaimtrails), το μπερδεμένο ανοσιοποιητικό  (mRNA), η γενετική -επιστήμη των γονιδίων, της κληρονομικότητας και της ποικιλομορφίας των οργανισμών (ελλείψη άλλης, αιτία των νόσων η κληρονομικότητα, τα γονίδια… «Για δες κοστούμι ο σακκάτης!»), ενώ συγχρόνως εξωστρακίζουν την δύναμη του Νου η οποία επιτυγχάνει ολική επαναφορά της Υγείας - Αυτοΐαση.                        

Αυτοάνοσα εναντίον Αυτοΐασης!

Στην εποχή του δυτικού ορθολογισμού και της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης (Industry 4.0) μοιάζει λογικό, διότι η αυτοΐαση αχρηστεύει την βιοτεχνολογία και την Τεχνιτή Νοημοσύνη με μορφή «έξυπνης σκόνης», «νευρικής σκόνης»,[xiii] σκόνης πάντως! Η αυτοΐαση αφαιρεί κέρδος και υπερκέρδος από την οικονομία, την φαρμοκοβιομηχανία (βιολογικά όπλα), το Παγκόσμιο ΑΕΠ και προσθέτει μόνο ασύμφορη ευζωία και ευημερία.

Έτσι οι «ειδικοί» μετέτρεψαν τον φύλακα του ανθρώπινου οργανισμού (ανοσιοποιητικό) σε εσωτερικό εχθρό και την Φύση σε εξωτερικό εχθρό!               Η Θέμις στο εδώλιο!

 Και τώρα εκτός από τον εσωτερικό εχθρό αντιμετωπίζουμε… την «κλιματική αλλαγή»!

 Στον Απόλλωνα θεό του αιθεριακού –πνευματικού φωτός που καταφθάνει από τον Βορρά, τον πρώτο Ιατρό, αντιστοιχεί ο αστέρας Σείριος του Μεγάλου Κυνός, το άστρο των Ελλήνων,[xiv] ο Υδραγωγός Υπερίων Ήλιος Σείριος είναι ο αστέρας που ρυθμίζει την ζωή πάνω στην γη.[xv]

Και ο Ιπποκράτης γράφει: […] Διότι εάν κάποιος ερευνά και γνωρίζει εκ των προτέρων τους καιρούς -μεταβολές των εποχών και τις πορείες των αστερισμών και τον μηχανισμό του καθενός […] θα επιτυγχάνει τις περισσότερες θεραπείες πολύ σωστά και θα εξασκεί εξαιρετικά την ιατρική […] εάν ισχυρίζεται κανείς ότι αυτά είναι μετεωρολογία (αντικείμενο μετεωρολογίας), θα αλλάξει γνώμη αν πληροφορηθεί ότι δεν είναι ελάχιστη η συμβολή της αστρονομίας στην ιατρική.[…] Πρέπει να προφυλάσσονται από τις επιτολές των αστερισμών, ιδίως του Κυνός, έπειτα της Άρκτου, επιπλέον από την δύση των Πλειάδων. Διότι αυτές τις ημέρες τα νοσήματα εμφανίζουν την κρίσιν τους […].[xvi]

Καθηγητής Φυσικής Γεωγραφίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών[xvii] ο Παν. Ψαριανός δεν λέει κάτι διαφορετικό: Πάντως τα κύρια αίτια των κλιματικών μεταβολών πρέπει να αναζητηθούν ουχί επί της γης, αλλ’ εις αστρονομικούς παράγοντας. 

Η. Μαριολάκος –Δ. Θεοχάρης, οι κλιματικές μεταβολές παρουσιάζουν περιοδικότητα και συνδέονται με αστρονομικά αίτια.[xviii]

Και με την ευκαιρία, το διοξείδιο του άνθρακα που είναι η ίδια η ζωή (βίος) και αναπνοή (πνοή), τα τελευταία 50 χρόνια έχει αυξηθεί μόλις 0,005% σύμφωνα με τον καθηγητή Α. Φώσκολο.               Άλλο αλλαγή, μεταβολή και άλλο ρύπανση και «έξυπνη σκόνη»!

Η «έξυπνη σκόνη» που μας πνίγει έρχεται με τον υγρό Νοτιά απ’ όταν η έρημος της Αφρικής αποφάσισε να μετακομίσει με όχημα τον αέρα… 

Ο Βοριάς, «στρατηγός άνεμος», αντί να καθαρίζει την ατμόσφαιρα φέρνει καταστροφή! Έγινε εχθρός. Η ξηρασία, η χαμηλή βλάστηση -βότανα και τα δένδρα, κυρίως τα πεύκα με την θεραπευτική ρετσίνη τους, αφιερωμένη στον Απόλλωνα, κατηγορούνται ως «αυτουργοί» των εμπρησμών από κάθε αιτία, όσα σώζονται από την πυρκαγιά τα κόβουν ως μελλοντικούς τρομοκράτες! Βοριάς= κίνδυνος θάνατος -112, εκκενώστε!

Ένα δένδρο σώζει έναν άνθρωπο!

                Τώρα ανάγκη είναι  κάθε άνθρωπος να σώζει ένα δένδρο, το δένδρο του! 

O άνθρωπος είναι σε θέση να ελέγχει τις καιρικές συνθήκες από αρχαιοτάτων χρόνων, με σεβασμό στην Φύση και χωρίς την προηγμένη τεχνολογία για την οποία κομπάζουν οι «ειδικοί»!

Θὰ παύσεις τὸ μένος τῶν ἀκούραστων ἀνέμων […] Καὶ πάλι, ὃταν τὸ θές, ἐνάντιους ἀνέμους θὰ σηκώσεις […] λέει μεταξύ άλλων ο Εμπεδοκλής στον μαθητή του.[xix]

Το ζήτημα είναι ο σκοπός!

Όταν υπήρχε σεβασμός, σκοπός ήταν η επαναφορά της ισορροπίας –υγεία!

Αντίθετα στην «έξυπνη», τεχνολογική εποχή μας στείλαμε την Θέμιδα στο εδώλιο, κατηγορούμε την Φύση, το κατ’ εξοχήν σπίτι μας όπου τα μυρμήγκια εργάζονται και εμείς τα πατούμε, τα πουλιά τραγουδούν και εμείς τα στοχεύουμε, τα δελφίνια σώζουν ανθρώπινες ζωές και εμείς καίμε τον ιερό ελαιώνα των Δελφών, προκαλούμε την τύχη μας! Διότι στον πλανήτη χωρίς χλωρίδα και πανίδα ο άνθρωπος αδύνατον να επι-βιώσει. Κάτι ήξερε ο Δημιουργός που δημιούργησε τελευταίο τον άνθρωπο!

Σπίτι μας δεν είναι τα «ενεργειακά» ντουβάρια, αλλά η Φύση, είτε μας αρέσει είτε όχι!

Η Νέμεση είναι ήδη εδώ για να επαναφέρει την τάξη!



[i] Περί Φύσης, μτφ. Α. Λάλου –Π. Σκαρσουλῆ, Εκδόσεις Εικοστού πρώτου, 1999. 5 = 4 D-K

[ii] Αναξιμένης.

[iii] Bull. De corr. Hell.VII, 477. 

[iv] Ακολούθησαν τους προγόνους τους  Κάρες, Επίκαρος ονομαζόταν η Επίδαυρος.

[v] Ἁγνός, άγιος, ενάρετος, καθαρός. Ὃσια, σύμφωνα με τους νόμους του Θεού ή νόμους της Φύσης.

Greek -English Lexicon, Liddell & Scott, Oxford, the impression 1992.

[vi] K. Kerenyi, η μυθολογία των Ελλήνων, μτφ. Δ. Σταθόπουλου, εκδ. Εστία, [χ.χ] (1966), σελ. 104.

[vii] ΚΑΦΑΤΟΣ ΜΗΝΑΣ, “Επιστήμη, Συνειδητότητα και Άνθρωπος”, διάλεξη you tube.

[viii] Πυθαγόρας, Διόδωρος Σικελιώτης, βιβ. Ι’, 7.

[ix] ΠΛΑΤΩΝ, Πολιτεία Γ’, 408e, 410d.

[x] Πίστη σημαίνει εμπιστοσύνη στη γνώμη/δόξα κάποιου, πιστεύω, δέχομαι κάτι ως αληθινό, αλλά σημαίνει και αυτοπεποίθηση, Greek- English Lexicon Liddell&Scott, ο.π., ανάλογα λήμματα.

[xi] Ο τρόπος περιγράφεται στην επιγραφή του Μάρκου Ιούλιου Απελλά, IG IV1, 126.

[xii] Αθ. Τζιούφας, Καθ. Παθολογίας –Ανοσιολογίας ΕΚΠΑ, Διεθυντής Παθολογικής Φυσιολογίας Λαϊκού Νοσοκομείου Αθηνών. [sic] Κ. Σώκου «Ψυχοσωματικά και αυτοάνοσα. Πόσο επηρεάζει η ψυχή το σώμα;» OW.gr

[xiii] Μανώλης Ανδριωτάκης, Homo Automaton, η τεχνιτή νοημοσύνη και εμείς, εκδ. Garage Books, 2020.

[xiv] Κ. ΚΟΥΡΤΙΟΣ ΡΟΥΦΟΣ, η ιστορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, κεφ. 5. 

[xv] OVIDIO, Metamorfosi, I, 770 // ΟΒΙΔΙΟΥ, περί μεταμορφώσεων, 770.

[xvi] Ιπποκράτης, Περί αέρων, υδάτων, τόπων, 2 &11.

[xvii] Επίτομος Φυσική Γεωγραφία, εκδ. Μαυρομμάτη, Αθήνα 1992.

[xviii] «Η γέννηση της Αίγινας και της Σαλαμίνας και η Γεωμυθολογική τους ερμηνεία».

[xix] Περί Φύσης, ό.π. (σημ. 1), 114 =111 D-K

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις