το μαγικό βιβλίο


σήμερα τα τζιτζίκια σίγησαν, όταν εστιάζω αναζητώντας το τραγούδι τους ακούω τα πιο θαρραλέα που απέμειναν. Αποφάσισα ν’ ακολουθήσω το παράδειγμα τους, θα μείνω στο ρυθμό καθώς έχω την αίσθηση ότι ο χειμώνας έρχεται γοργά, τα κυκλάμινα φέτος φάνηκαν πριν της Παναγιάς ενώ τα μυρμήγκια έκλεισαν ερμητικά τις φωλιές τους. Τα είχα παρέα όλο τον τελευταίο καιρό, μ’ ανάγκαζαν να κάνω πιρουέτες καθώς πότιζα, μην τα πατήσω, μην τύχει και περάσω πάνω τους με πίεση το νερό… είναι φοβερό να σε ψεκάζουν, το αισθάνθηκα αυτό το συναίσθημα σε ψεκασμούς με φυτοφάρμακα, σε ψεκασμούς των ματ, σε ψεκασμούς αεροπλάνων… αισθάνθηκα ανίσχυρη και τότε ο νους μου πήγε στους φίλους μου του κήπου. Τίποτα δεν τα πτοεί να συνεχίσουν το έργο τους κι ας είναι μικροσκοπικά. Η δύναμη δεν βρίσκεται στο μέγεθος!
Μόνη στον κήπο…, μόνη με εκατοντάδες τζιτζίκια που μ’ έμαθαν να κρατώ το ρυθμό της φύσης  και εκατομμύρια μυρμήγκια που μ’ έμαθαν να χορεύω σ’ αυτό το ρυθμό. Μόνη στον κήπο να προσπαθώ να διακρίνω ανάμεσα στις φωτοσκιάσεις του φεγγαρόφωτος τις κινήσεις των σκυλιών και του γάτου, αφού εκείνα βλέπουν και κινούνται αστραπιαία στο σκοτάδι μπορώ κι εγώ… να δω την αλεπού, τον λύκο.
Καθώς οι ώρες  κυλούν  παρατηρώ και οι αισθήσεις μου εντείνονται και όσο εντείνονται χαλαρώνω και όσο χαλαρώνω όλο και βαθύτερα αισθάνομαι, γλυκαίνει το φως του φεγγαριού, μία δροσερή αύρα τυλίγει το σώμα μου, ριγώ, υγραίνονται τα μάγουλα μου… η δροσιά άγγιξε την ψυχή μου. Μόνη, δεν υπάρχει μόνος κανείς μέσα στη φύση, είναι η κατοικία της ψυχής, το βιβλίο του Θεού!  Ένα περίεργο βιβλίο, σίγουρα μαγικό αφού άλλα διαβάζεις στο φως του ήλιου κι άλλα στο φως του φεγγαριού.
Όταν με ζώνει της θλίψης το σκοτάδι ανοίγω το μαγικό βιβλίο κι αυτό διαλύεται στα χρώματα του ουράνιου τόξου.
Το κυριότερο…, δεν χρειάζεται χρήματα να το αγοράσεις, δεν χρειάζεται να το κουβαλάς, είναι εκεί για πλούσιους και φτωχούς, δωρεάν, είναι παντού, αρκεί μόνο ν’ ανοίξεις τα μάτια συγχρόνως με το νου!

                                                                                            23 Αυγούστου 2013


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις